Zimne termostaty do BMW silniki N,M,S
Chojnice Pokaż na mapie ›
Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Środa, 29 Wrzesień, 2021 13:47
450 zł
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Części samochodowe / Ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja
- Stan:Nowe
- Cena: 450 zł
Opis oferty
Witam!Proponujemy do sprzedaży :
"Zimne" termostaty do silników benzynowych samochodów BMW i Rolls-Royce z silnikami:
N62, N62N, od 63, N63N, od 73, nr 74, N74B, N74L, N74R, S55, S63M, S63N, S63R, M52, M54, M56, M62.
Uwaga! Im wcześniej termostat "zimny" zostanie zainstalowany w układzie chłodzenia silnika, tym większe będą oszczędności związane z naprawą i obsługą silnika i wszystkich elementów (mechanizmów, modułów), które znajdują się w bliskim kontakcie z silnikiem - takich jak: układ napędowy, uszczelki, pokrywy oleju, świece, cewki, zbiorniczki, różne plastikowe elementy, instalacje, etc.
Obniżenie temperatury roboczej silnika wiąże się z zmniejszeniem ciśnienia w układzie chłodzenia około 1.5 razy; dłużej utrzymują się właściwości oleju i zmniejsza się jego zużycie; zmniejsza się detonacja silnika (dzięki temu w silniku pojawi się dodatkowa moc); obniża się temperatura w skrzyni biegów. Z zainstalowanym "zimnym" termostatem do konserwacji silnika i jego osprzętu można zaoszczędzić kilkadziesiąt razy więcej, niż cena "zimnego" termostatu. "Zimny" termostat - to inwestycja, które szybko się zwraca i w przyszłości przyniesie zysk kosztem mniejszych wydatków na utrzymaniu.
Typy "zimnych" termostatów z temperaturą otwarcia 90°C można u nas zakupić.
Gwarancja na termostat 1 rok. Dane termostaty są sprawdzone w działaniu przez lata i dobrze funkcjonują. Poprawnie pracują w układzie chłodzenia, nie wymagają oprogramowania , nie powodują żadnych błędów związanych z pracą silnika.
Możemy również pomóc z wymianą termostatu w samochodzie.
1.Nr części BMW - 11 53 7 586 885 [90°C]
Zainstalowany na silnikach: N62, N62N, N63, N63N, N73, N74, N74B, N74L, N74R, S55, S63M, S63N, S63R
Odpowiednik, analog: BEHR THERMOT-TRONIK: TM 27 105;WAHLER: 4508.105D; HOFFER:8192762; MEAT & DORIA: 92762;MOTORAD: 606-105; TRISCAN: 8620 242105
W celu modernizacji (obniżenie temperatury otwarcia do 90 ° C) używamy tylko oryginalnych termostatów BMW lub wysokiej jakości marek BEHR i WAHLER, które są tak dobre, jak oryginalne termostaty. Dopuszczalne jest niewielkie odchylenie temperatury otwarcia "zimnego" termostatu w zakresie ± 2 ° C (od 88 do 92 ° C). Jeśli potrzebujesz "zimnego" termostatu, którego numeru nie ma w tabeli, w takim przypadku skontaktuj się z nami, a spróbujemy go znaleźć.
Oferowane przez nas "zimne" termostaty zostały zmodernizowane, aby z czasem ich temperatura otwarcia pozostała stała, nie ma na nich niczego poza tym, co mogłoby zablokować, uszkodzić lub spowodować wyciek płynu chłodzącego. Nasze "zimne" termostaty nie wymagają połączenia z komputerem, aby skonfigurować ich pracę.
Obrazy z kamery termowizyjnej przed i po zastąpieniu standardowego termostatu "zimnym" w tych samych warunkach: prędkość obrotowa silnika, czas pracy, temperatura otoczenia.
Termostat to zawór, który otwiera dostęp do pełnego kręgu chłodzącej przez chłodnicę w momencie, gdy małe koło jest już ciepłe. Przy tym należy dobrze zrozumieć, że termostat bezpośrednio nie może zmniejszyć temperatury płynu chłodzącego i jeśli jest on w pełni otwarty, bardziej otworzyć się już nie może. Jeśli przy całkowicie otwartym "zimnym" termostacie temperatura silnika zacznie wyraźnie rosnąć powyżej 90°C (±2°C) to oznacza że w systemie jest za mało płynu chłodzącego lub elektroniczny wentylator nie radzi sobie z chłodzeniem chłodnicy silnika. Wentylator zaczyna działać po włączeniu klimatyzacji lub osiągnięciu temperatury chłodnicy silnika od 65°C i powyżej. Tak samo możliwe problemy z pompą i tym, że jest zapchany układ chłodzenia, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz
7 głównych powodów zainstalowania "zimnego" termostatu!
Powód nr 1: "Zimny" termostat pozwoli ci zaoszczędzić na obsłudze i naprawie silnika, w tym różnych elementów i płynów, które są w kontakcie z nim.
Od 1996 r. BMW wprowadziło kontrolowany termostat w temperaturze 105 ° C dla benzynowych silników V8, których temperatura otwarcia może być w razie potrzeby regulowana za pomocą elektronicznego sterownika DME. Od tego czasu kontrolowany termostat o temperaturze otwarcia 105 ° C jest chorobą silników BMW serii M i N. W sterowanym termostacie znajduje się element grzejny w kształcie spirali, za pomocą którego można otworzyć termostat poniżej temperatury, do której jest on kalibrowany. Po co to jest? Przede wszystkim, aby podczas jazdy w mieście (przy niskich obciążeniach i prędkościach) temperatura stale wynosiła 105 ... 110 ° C. Dokonano tego pod pretekstem lepszego spalania paliwa, co nieznacznie zmniejszyło emisję CO i niewielkie zmniejszenie zużycia paliwa o 1,2%.
I przy tak nieznacznej redukcji CO i zmniejszeniu zużycia paliwa o 1,2% podczas jazdy w mieście płacisz nieporównywalnie wysoką cenę. Zmniejszenie mocy silnika w temperaturze 105...110°C to nic w porównaniu z tym jak bardzo zmniejsza się żywotność silnika i wszystkich otaczających go elementów, oleju, płynów. I w tym skrzynię biegów.
W silnikach V8 (głównie N62, N63) już z niewielkim przebiegiem, w większości przypadków, zaczynają się problemy z wyciekiem oleju i płynu chłodzącego. Możecie sprawdzić sami, wpisując w wyszukiwarce google na przykład: "BMW N62, N63 wyciek oleju" lub "BMW N62, N63 wyciek płynu chłodzącego"
Wielu właścicieli BMW, u których silniki długi czas pracowały w temperaturze 105...110°C, bardziej opłaca się sprzedać samochód poniżej ceny rynkowej, niż inwestować ogromne pieniądze na jej remont. I duża część tych pieniędzy idzie na remont silnika i skrzyni biegów. Dzięki zarządzaniu termostaty z temperaturą otwarcia 105°C, sprzedawcy części zamiennych i pracownicy warsztatów mają bardzo dobry, stały i stabilny dochód, a ty stajesz się tym, kto wydaje na obsługę i naprawy samochodu mnóstwo czasu, nerwów i oczywiście nie małych pieniędzy.
Jak inaczej wytłumaczyć wysoką awarię silnika BMW w porównaniu z silnikami Toyoty i Hondy? Nawet silniki Kia są znacznie bardziej niezawodne niż nowoczesne BMW, a to głównie dlatego, że pracują w temperaturze 82 ... 87 ° C bez żadnych kontrolowanych termostatów. Silniki Mercedesa działa również w niskich temperaturach 90 ... 95 ° C, chociaż te samochody mają inne niuanse, ale problemy związane z wyciekiem oleju I płynu chłodzącego występują znacznie rzadziej.
A ci "specjaliści", którzy myślą, że inżynierowie BMW lepiej wiedzą, jaką temperaturę ustawić dla pracy silnika, niech wytłumaczą dlaczego na najnowsze BMW serii sportowej M3 (E90, E90LCI, E92, E92LCI, E93, E93LCI), M5 (E60, E61 LCI), M6 (E63, E64) jest zainstalowany termostat BMW 11 53 7 836 155 (odpowiednik BEHR: THD 1 79) z temperaturą otwarcia 79°C !!!
I silniki w tych samochodach sportowych są bardzo niezawodne i żyją dużo dłużej. To tylko świadczy o tym, że inżynierowie BMW doskonale wiedzą o optymalnej temperaturze pracy silnika, ale działacze ochrony środowiska i marketerzy wywierają na nie silną presję, z powodu której zmuszeni są podnosić temperaturę silnika pod pretekstem znikomej oszczędności paliwa podczas jazdy w mieście i niewielkiej redukcji szkodliwych emisji. ale w rzeczywistości, tuż po wygaśnięciu okresu gwarancji, zamień swój samochód w ciągłe źródło dochodów dla nich i zrujnuj dla ciebie.
Ale dzięki "zimnemu" termostatowi można znacznie przedłużyć żywotność silnika i znacznie obniżyć koszty jego naprawy i obsługi.
Powód nr 2: Termostat "zimny" pozwala obniżyć temperaturę roboczą skrzyni biegów, ponieważ jej wymiennik ciepła ma wspólny obwód chłodzenia z silnikiem. Ze względu na spadek temperatury roboczej żywotność skrzyni biegów znacznie wzrośnie.
Ponieważ wymiennik ciepła skrzyni biegów nie ma osobnej chłodnicy, ale jest włączony do ogólnego obiegu chłodzenia z silnikiem, oznacza to, że podwyższona temperatura silnika jest przekazywana bezpośrednio do skrzyni biegów. Transmisja szczególnie nie toleruje wysokich temperatur, natychmiast zaczyna drgać i o wiele szybciej się zepsuje. Jasne że olej skrzyniowy z podwyższonych temperatur również starzeje się szybciej i traci swoje właściwości/. Ale dealerzy twierdzą, że nie jest konieczna jego wymiana przez cały okres eksploatacji)))). I co teraz - sytuacja z transmisji staje się krytyczna. W tym samym czasie na tablicy rozdzielczej nie są wyświetlane żadne ostrzeżenia o przegrzaniu skrzyni biegów!!!
Powód nr 3: Dzięki "zimnemu" termostatowi zwiększy się żywotność i zredukuje zużycie oleju. Przy niższej temperaturze oleju nie będzie miał silnego agresywnego działania na gumowe podkładki prowadzące do ich zniszczenia, a następnie przepływu oleju.
Gdy temperatura silnika wynosi 105 ... 110 ° C, temperatura oleju w misce olejowej wzrasta do 110 ... 130 ° C (i to dużo!!!). W tak wysokich temperaturach olej starzeje się szybciej, utlenia się i dlatego wymaga częstej wymiany. Współczesne oleje są chemicznie agresywnymi odczynnikami do gumowych elementów silnika, a im wyższa temperatura oleju, tym silniejszy proces niszczenia. Pomimo tego, że BMW używa gumowych uszczelek o bardzo wysokiej jakości, nadal nie wytrzymują agresywnego uderzenia, jaki ma na nich olej, podgrzany do wysokich temperatur. Przy "zimnym" termostacie nowe uszczelki wytrzymają co najmniej 2 razy dłużej, a nawet później nie będą płynąć tak mocno, jak przy temperaturze silnika 105 ... 110 ° C. Poniżej przedstawiono główne efekty spowodowane wzrostem temperatury oleju:
■ Gdy temperatura pracy silnika wynosi 105 ... 110 ° C, olej spala się znacznie szybciej, co prowadzi do zwiększonego zużycia paliwa i koksowania silnika. Ale dzięki "zimnemu" termostatowi żywotność oleju znacznie wzrośnie.
■ Gumowe elementy uszczelek zaworowych w podwyższonej temperaturze olej szybko dubuje i staje się twardy jak plastik. Prowadzi to do tego, że po naciśnięciu pedału gazu silnik zaczyna wydawać zwiększoną ilość oleju silnikowego i dymu.
■ Podwyższona temperatura oleju, szczególnie po długim okresie użytkowania, prowadzi do zniszczenia uszczelki miski olejowej, która następnie staje się przyczyną wycieku oleju.
■ Olej, trafiając na gumowe elementy zawieszenia, prowadzi do tego, że guma zaczyna puchnąć, co prowadzi do jej zniszczenia i skrócenia żywotności. A także to dotyczy wszystkich wyrobów gumowych i plastikowych znajdujących się w kontakcie z wynikającym z silnika olejem.
■ Zanieczyszczenie filtra oleju zwiększa się z powodu szybkiego starzenia oleju, z powodu wysokich temperatur.
■ W wysokich temperaturach olej starzeje się znacznie szybciej, co powoduje tworzenie się pierścieni cylindrycznych. Również wysokie temperatury robocze mogą wpływać na nierównomierne chłodzenie układu tłoka, dzięki czemu traci się elastyczność pierścieni tłokowych, co w konsekwencji prowadzi do utraty ich funkcji. Wszystko to prowadzi do zwiększenia zużycia oleju.
■ Z powodu zwiększonego zużycia oleju zawory wydechowe (w zaawansowanych przypadkach zawory wlotowe) są koksowane, co w najbliższej przyszłości będzie wymagać ponownego montażu głowicy cylindrów.
°W przypadku nadmiernego zużycia oleju i niepełnym jego spalaniu, szybko wychodzą z obrotu katalizator, co prowadzi do zatykania się spalin, co z kolei prowadzi do poważnego spadku mocy.
■ Zwiększone zużycie oleju prowadzi do koksowania elektrod świec zapłonowych. Doprowadzi to do przerw zapłonu i niestabilnej pracy silnika. W takim przypadku należy wymienić świece.
Powód 4: Dzięki "zimnemu" termostatowi, układ chłodzenia silnika potrwa znacznie dłużej, ponieważ ciśnienie w układzie spadnie z 2 do 1,4 bara, a temperatura będzie niższa o 15 ... 20 ° C.
Gdy temperatura płynu chłodzącego wzrasta, zauważalny jest również wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia, który musi wytrzymać wartość 2 barów w temperaturze 105 ... 110 ° C, w przeciwnym razie czynnik chłodzący zacznie wrzeć. W związku z tym istnieje zwiększone obciążenie systemu chłodzenia i stałe zagrożenie przegrzaniem. W BMW (w którym znajduje się termostat 105 ° C) na zbiorniku wyrównawczym zainstalowany jest korek, który wytrzymuje 0,36 kg / m2 Cm. Jeśli porównamy ją z Toyotą, pokrywa zbiornika wyrównawczego jest zaprojektowana dla ciśnienia około 2 razy niższego, około 0 , 18 kg / m2 Cm. (maksymalnie 0,23 kg / cm2), ponieważ zawierają termostaty o temperaturze otwarcia 87 ... 90 ° C. Dlatego też Toyota nie ma problemów przez pierwsze 7 ... 10 lat, w przeciwieństwie do BMW (w którym występuje termostat w temperaturze 105 ° C), którego układ chłodzenia ciągle ulega awarii. Te problemy są również pozbawione wersji BMW 1970 ... 1995, która wykorzystuje termostaty o temperaturze otwarcia 85 ... 95 ° C. Dzięki naszemu "zimnemu" termostatowi temperatura silnika spada z 105 ... 110 ° C do 88 ... 92 ° C, co zmniejsza ciśnienie w układzie chłodzenia od 2 do 1,4 bara, co jest ogromną różnicą, która znacząco wydłuży żywotność układu chłodzenia. Poniżej są negatywne skutki wywołane zwiększonym ciśnieniem płynu chłodzącego w temperaturze pracy 105-110 ° C:
■Pod dużym ciśnieniem (2 bary) i podwyższonej temperaturze płynu chłodzącego dość często zdarzają się przypadki, gdy zbiornik wyrównawczy pęka (pęka, a czasem wybucha). To prowadzi do wycieku płynu chłodzącego i krytycznego przegrzanie silnika.
■Zwiększona temperatura płynu chłodzącego, działając na plastikowe elementy chłodnicy, tak samo przyspieszy proces ich zniszczenie, co doprowadzi do wycieku płynu chłodzącego.
■Bardzo częstą chorobą jest uszkodzenie gumek na zaworach pieca z powodu wysokiej temperatury i ciśnienia płynu chłodzącego.
■Na tych BMW, w których montowano elektroniczną pompę w układzie chłodzenia, z powodu wysokiej temperatury płynu chłodzącego, który musi krążyć, pompa tak samo się nagrzewa I w tym wszystkie elementy elektroniczne wewnątrz pompy. Z tego powodu pompa szybciej się psuje.
■ Część elektroniczna dodatkowej pompy klimy bardzo często nie działa z powodu przegrzania. Im niższe ogrzewanie pompy, tym dłużej będzie chodzić. Awaria dodatkowej pompy klimatycznej będzie prowadzić do tego, że wnętrze samochodu na biegu jałowym będzie się dłużej nagrzewać w zimie i wolniej stygnie w lecie.
Powód numer 5: Termostat "zimny" obniży poziom detonacji, a tym samym zwiększy moc i dynamikę podczas jazdy w mieście. Będzie to szczególnie widoczne w czasie upałów.
Wysokie temperatury pracy 105 ... 110 ° C będą prowadzić do zwiększonej detonacji, ale dzięki czujnikom stuków jednostka sterująca silnika DME opóźni synchronizację w milisekundach, ale moc spadnie, ponieważ DME nie będzie już w stanie uratować silnika przed detonacją, ponieważ zakresy regulacji są już wyczerpane. Można to łatwo sprawdzić, porównując jazdę w chłodne i upalne dni. W momencie wciśnięcia pedału gazu w podłogę elektroniczna jednostka sterująca wysyła sygnał do pełnego otwarcia kontrolowanego termostatu, ale temperatura nie może spaść gwałtownie, a detonacja przejawia się właśnie w tym momencie. Głównie z powodu zwiększonej detonacji cierpią: tłoki, pierścienie, zawory, głowica cylindrów.
Powód nr 6: Dzięki "zimnemu" termostatowi różne elementy, które mają bliski kontakt z silnikiem, znacznie dłużej będzie służyć.
Od bliskiego kontaktu z silnikiem rozgrzanego do 105...110°C, bardzo mocno cierpią czujniki: wału korbowego, wałka rozrządu. Tak samo mocniej grzeją się cewki zapłonowe. Podwyższona temperatura znacznie skraca im żywotność, tak jak trzeba doświadczyć na sobie silne wahania temperatur ze względu na bardzo bliskiego kontaktu z silnikiem prowadzące do ich zniszczenia.
Jeśli masz silnik z turbo, poczujesz różnicę na lepsze. Podczas jazdy w niższych temperaturach silnika, będzie bardziej efektywne chłodzenie między chłodnicami, co również znacząco wpłynie na żywotność turbiny.
Powód nr 7: Przepalenia elementu grzejnego w "zimnym" termostacie nie będzie krytyczne dla pracy silnika w porównaniu z poważnymi konsekwencjami w przypadku przepalenia elementu grzejnego w termostacie o temperaturze otwarcia 105°C.
Jeśli spirala w termostacie o temperaturze otwarcia 105°C wypala, spowoduje to, że temperatura pracy silnika będzie w zakresie 105 ... 110 ° C we wszystkich trybach (nawet na autostradzie z dużymi obciążeniami silnika) i jednostce sterującej silnika DME nie będzie w stanie wpłynąć na niego, aby go zmniejszyć. Kiedy spirala przepali się w termostacie, na desce rozdzielczej nie pojawiają się żadne błędy, ale dopiero po czasie pojawia się błąd w sterowniku silnika DME, ale nie będziesz o tym wiedział bez diagnostyki. W przypadku wypalenia spirali w "zimnym" termostacie, w każdym przypadku otworzy się on w temperaturze 88 ... 92 ° C. Termostat "na zimno" wykona znakomitą pracę ze swoimi obowiązkami, nawet przy spalonej spirali elementu grzejnego.
3 alternatywy dla naszego „zimnego” termostatu!
Opcja nr 1: Samodzielnie wykonać „zimny” termostat.
Przy demontażu termostatu, jak niby prosta kazała się jego konstrukcja na pierwszy rzut oka,
istnieje duże prawdopodobieństwo
jego uszkodzenia. Jeśli nie poprawnie rozebrać termostat, to potem po jego złożeniu on będzie stale klinował (będą temu towarzyszyć błędy w jednostce sterującej silnika (ECU) takie jak: zakleszczenie termostatu, zła temperatura itp.) I to nie zważając na to, że przez oględziny nie będzie widać żadnych uszkodzeń lub nieprawidłowości termostatu, ale teraz to jego można jedynie wyrzucać (wiemy z osobistego doświadczenia)
Opcja nr 2: Kupić gotowy chiński lub turecki termostat „zimny”.
Proponujem unikać zakupu chińskiech i tureckiech podróbek, które producenci sprzedają już jako "zimne" termostaty z temperaturą otwarcia 90°C. Chińskie i tureckie "zimne" termostaty maja bardzo źle niską jakością wykonania, mogą być nie do końca potrzebnych rozmiarów, co może utrudnić lądowanie i instalacji. Mogą zacząć przeciekać już za kilka miesięcy pracy. Tak samo chińskie i tureckie "zimne" termostaty mogą mieć duży rozrzut temperatury otwarcia, na przykład, może zacząć otwierać się już w temperaturze 85°C. A to z pewnością będzie prowadzić do powstania błędów w pracy silnika, że tak samo będzie odbijać się na desce rozdzielczej i w układzie sterowania silnikiem.
Opcja nr 3: Kupić dokładnie taki sam jak nasz „zimny” termostat w serwisie eBay, ale 2 razy droższy.
Linki do eBay:
COLD THERMOSTAT https://www.ebay.com/itm/BMW-OEM-90C-194F-PERFORMANCE-THERMOSTAT-11-53-7-586-885-N62-N63/263802276136?hash=item3d6bd74928:g:t4YAAOSwNnRYfZLs:rk:8:pf:0
COLD THERMOSTAT https://www.ebay.com/itm/BMW-OEM-90C-194F-PERFORMANCE-THERMOSTAT-11531436386-M62B44TU-V8-E53-38-39-RRHSE/253128973114?hash=item3aefa99b3a:g:GVsAAOSw4DJYfZOP:rk:11:pf:0
COLD THERMOSTAT https://www.ebay.com/itm/BMW-87C-OEM-BEHR-THERMOSTAT-MODIFIED-11537509227/262964168992?hash=item3d39e2c920:g:a-IAAOSwhvFZCO9g:rk:15:pf:0
W przypadku zainteresowania, lub jakis dodatkowych pytan dotyczących naszego urządzenia.
Wersja angielska: electrorefit.com
Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy!!!
+48 735 - pokaż numer telefonu - , Whats App i Viber pod tym numerem +48 733 - pokaż numer telefonu - (Whats App, Viber).
Zapraszamy do współpracy warsztaty samochodowe i specjaliśtow z branży autoelektroniki w całej Polsce!!!
Lista modeli BMW na których jest zainstalowany termostat 11 53 1 436 386:
5' E39
[535i] [540i] [540iP]
7' E38
[735i735iL] [740i M62] [740iL M62] [740iLP]
X5 E53
[X5 4.4i M62] [X5 4.6is]
Z8 E52
[ALPINA V8]
Lista modeli BMW na których jest zainstalowany termostat 11 53 7 509 227:
3' E46
[320i] [323Ci] [323i] [325Ci] [325Ci M54] [325Ci M56] [325i M54] [325i M56] [325xi] [328Ci] [328i] [330Ci] [330i] [330xi]
5' E39
[523i] [523i 2.4] [525i] [528i] [530i]
5' E60
[525i M54] [530i M54]
X3 E83
[X3 2.5i] [X3 3.0i]
X5 E53
[X5 3.0i]
Z3 E36
[Z3 2.5] [Z3 2.5i] [Z3 2.8] [Z3 3.0i]
Z4 E85
[Z4 2.5i] [Z4 3.0i M54]
Lista modeli BMW na których jest zainstalowany thermostat: 11 53 7 586 885
2' F87 M2 LCI
[M2 Competition]
3' F80 M3
[M3]
3' F80 M3 LCI
[M3]
4' F82 M4
[M4] [M4 GTS]
4' F82 M4 LCI
[M4] [M4 CS]
4' F83 M4
[M4]
4' F83 M4 LCI
[M4]
5' E60
[540i] [545i] [550i]
5' E60 LCI
[540i] [550i]
5' E61
[540i] [550i]
5' E61 LCI
[550i]
5' F07 GT
[550i N63] [550i N63N] [550iX] [550iX 4.0] [550iX 4.45] [50iX N63] [550iX N63N]
5' F07 GT LCI
[550i] [550iX] [550iX 4.0] [550iX 4.4]
5' F10
[550i] [550iX] [M5]
5' F10 LCI
[550i] [550iX]
5' F11
[550i]
5' F11 LCI
[550i]
5' F90 M5
[M5]
6' E63
[645Ci] [650i]
6' E63 LCI
[650i]
6' E64
[645Ci] [650i]
6' E64 LCI
[650i]
6' F06 Gran Coupé
[650i] [650iX] [650iX 4.0] [650iX 4.4] [ALPINA B6] [M6]
6' F06 Gran Coupé LCI
[650i] [650iX] [650iX 4.0] [650iX 4.4] [ALPINA B6] [M6]
6' F12
[650i N63] [650i N63N] [650iX] [650iX 4.0] [650iX 4.4] [650iX N63] [650iX N63N] [M6]
6' F12 LCI
[650i] [650iX] [650iX 4.0] [650iX 4.4] [M6]
6' F13
[650i N63] [650i N63N] [650iX] [650iX 4.0] [650iX 4.4] [650iX N63] [650iX N63N] [M6]
6' F13 LCI
[650i] [650iX] [650iX 4.0] [650iX 4.4] [M6]
7' E65
[735i] [740i] [745i] [750i] [760i] [ALPINA B7]
7' E66
[735Li] [740Li] [745Li] [750Li] [760Li]
7' E67
[745LiS] [760LiS]
7' F01
[750i] [750iX] [760i] [ALPINA B7] [ALPINA B7X]
7' F01 LCI
[750i] [750iX] [760i] [ALPINA B7] [ALPINA B7X]
7' F02
[750Li] [750LiX] [760Li] [ALPINA B7L] [ALPINA B7LX]
7' F02 LCI
[750Li] [750LiX] [750LiX 4.0] [750LiX 4.4] [760Li] [ALPINA B7L] [ALPINA B7LX]
7' F03
[750LiS] [760LiS]
7' F03 LCI
[750LiS] [760LiS]
7' F04 Hybrid
[Hybrid 7] [Hybrid 7L]
7' G12
[M760iXM] [760LiX]
X5 E53
[X5 4.4i N62] [X5 4.8is]
X5 E70
[X5 4.8iX5 M]
X5 E70 LCI
[X5 E70 LCI]
X5 F15
[X5 50iX] [X5 50iX 4.0] [X5 50iX 4.4]
X5 M F85
[X5 M]
X6 E71
[X6 50iX] [X6 M]
X6 E72 Hybrid
[Hybrid X6]
X6 F16
[X6 50iX] [X6 50iX 4.0] [X6 50iX 4.4]
X6 M F86
[X6 M]
Phantom RR1
[Phantom] [Phantom EWB]
Phantom RR1 Series II
[Phantom] [Phantom EWB]
Phantom RR11
[Phantom]
Phantom EWB RR12
[Phantom EWB]
Phantom Drophead
[Drophead]
Phantom Drophead Series II
[Drophead]
Phantom Coupé
[Coupé]
Phantom Coupé Series II
[Coupé]
Ghost RR4
[Ghost] [Ghost EWB]
Wraith RR5
[Wraith]
Dawn RR6
[Dawn]
Cullinan RR31
[Cullinan]
MS BMW Motorsport
[M4 GT4]
Brak możliwości kontaktu przez formularz z ogłoszeniodawcą, ponieważ to ogłoszenie jest archiwalne.
Darek
Konto prywatne
Na Lento.pl od 01 kwi 2020
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook